Podrška↵
Korisnici koji imaju problema u operativnom radu mogu se obratiti za pomoć UT.
Kontakt za korisničku podršku u radu: epp@trezor.gov.rs
Nakon slanja e-mail poruke, korisnik dobija automatski povratni e-mail sa obaveštenjem o tome da je problem primljen i registrovan pod određenim brojem.
Primer odgovora koji se dobija od servisa za podršku
Uprava za Trezor - uspešno ste prijavili problem [ePP #1782] - automatski odgovor.
Ukoliko niste dobili automatski odgovor, problem nije zaveden i na njemu neće biti aktivnosti od strane operatera UT.
Dostavljanje informacija↵
Da bi problem bio rešen u što kraćem roku, prilikom prijave problema potrebno je dostaviti sledeće informacije:
- ime i verzija Internet pretraživača (eng: browser).
- korisnički nalog - ne dostavljati lozinku
- datum i vreme kada je problem identifikovan
- poruku o grešci koju je sistem vratio ukoliko postoji, koristeći copy / paste
- screenshot ukoliko je potrebno
Kako naći verziju pretraživača
- Mozilla Firefox: kombinacija tastera Alt+H, A ili odlazak na adresu
about:
- Google Chrome: odlazak na adresu
chrome://settings/help
- Microsoft Edge: kombinacija tastera Alt+X, Up, Enter, PgDown (
Settings
meni) - Apple Safari: kombinacija tastera Shift+Command+?
Šta sve treba samostalno uraditi pre prijave problema↵
Pre prijave problema Upravi za trezor korisnicima se sugeriše da pokušaju da samostalno reše probleme:
- probajte da osvežite aplikaciju odabirom prečice Ctrl+F5.
- probajte da koristite drugi Internet pretraživač ili da instalirate najažurniju verziju postojećeg
- privremeno zaustavite lokalne antivirus i firewall alate ukoliko su aktivni
- probajte da pokrenete pretraživač u incognito/private modu koji isključuje sve ekstenzije (eng: Plugins, Addons, Extensions)
- privremeno isključite sve nepodrazumevane opcije (eng: non-default) Internet pretraživača, npr. opciju koja sprečava korišćenje kolačića (eng: cookies) ili JavaScript-a
- probajte pristup iz druge mreže, npr. preko mobilne mreže
- probajte pristup sa drugog računara
- probajte pristup sa drugog operativnog sistema
- potražite pomoć od vaše tehničke IT podrške radi provere da li je problem lokalne prirode
✏️ Poslednja promena: 09.06.2021 19:11
📖 Datum izdanja: 18.11.2024 22:07