Korisnici↵
Organizacija može imati jednog ili više korisnika. Korisnik je fizičko lice ili mašina koja pristupa sistemu za tog korisnika u okviru integracija. Organizacija mora imati minimalno jednog lokalnog administratora koga kreira UT u procesu registracije organizacije da bi mogla da koristi ePP. Nakon ove inicijalizacije, sve druge korisnike organizacije kreiraju lokalni administratori te organizacije i ne postoje aktivnosti UT po ovim pitanjima.
Aplikativna ovlašćenja
Za upotrebu ovih funkcionalnosti potrebno je posedovati ovlašćenja za rad sa korisnicima.
Svaka organizacija je odgovorna za korisnike koje kreira i uloge koje im dodeljuje da bi u ime organizacije mogli da sprovode poslove koje servis omogućava.
Lista korisnika↵
U okviru administracije korisnika mogu se videti svi korisnici organizacije kao i njihove aplikativne uloge, korisničke grupe, datum poslednjeg pristupa itd.
U listi korisnika moguće je sprovoditi grupne operacije nad selektovanim korisnicima kao što su dodela korisničke grupe ili uloge.
Boje sa leve strane pokazuju statuse pristupa korisnika.
Detalji korisnika↵
Izborom korisnika pristupa se detaljima korisničkog naloga.
Na raspolaganju su sledeće operacije:
- Izmeni - izmena imena i prezimena, e-mail adrese, korisničke grupe, broja telefona i podrazumevani OTP kanal
- Promeni ulogu - izmena aplikativne uloge
- Pošalji registracioni e-mail - slanje e-mail poruke korisniku sa korisničkim nalogom i detaljima pristupa; prikazuje se samo kod korisnika koji imaju status Neaktivan
- (De)aktiviraj - deaktivacija korisnika tako da ne može pristupiti sistemu ako je ranije imao pristup, niti da se registruje ukoliko to još uvek nije uradio; kada je korisnik deaktiviran, obrnuta operacija aktivacije ga vraća u prethodni status.
Korisniku se mora dodeliti jedna od sistemskih ili korisničkih uloga:
Pored navedenog, postoje i sledeće opcije:
- Aktivnosti - pregled svih aktivnosti korisnika u sistemu
- Nalozi - pregled svih naloga organizacije u kojima je korisnik sproveo kreiranje, poslednje ažuriranje ili plaćanje
Kreiranje korisnika↵
Kreiranje jednog ili više korisnika je vrlo jednostavno i svodi se na unos imena i prezimena, e-mail adrese i uloge. Opciono se dodeljuje korisnička grupa:
Nakon kreiranja novonastali korisnik je neaktivan u sistemu i mora sebi dodeliti lozinku u okviru procesa samostalne aktivacije.
Prilikom kreiranja postoje sledeće opcije:
- Kreiranje liste korisnika koji će biti kreirani
- Dodavanje korisnika u listu upotrebom opcije
- Brisanje korisnika iz liste upotrebom opcije
- Automatski generiši korisničko ime - ukoliko je upaljeno (podrazumevano), sistem sam kreira korisnički nalog u formi
ime.prezime
na koju opciono dodaje prvi slobodni broj da bi se dobio jedinstveni korisnički nalog u sistemu; ukoliko je ugašeno, unosilac može sam navesti korisnički nalog po želji - Obavesti korisnika o registraciji - ukoliko je upaljeno (podrazumevano), nakon uspešnog kreiranja korisnika, biće mu poslato e-mail obaveštenje koje sadrži korisnički nalog i link ka aktivaciji